často kladené dotazy

Kedy mi bude LuckyBox doručený?

LuckyBox Vám doručíme od 1 do 6 pracovních dnů od objednania / uhradenia objednávky.


Keď objednám viac Boxov, zabalíte ich každý do krabice zvlášť?

Ak si prajete zabaliť každý LuckyBox zvlášť, radi to urobíme! Bohužiaľ sa ale nezaobídeme bez vyšších nákladov na poštovné a balné. Ak si prajete zaslať tajomné predmety z viacerých Boxov v jednej krabici a ušetriť tak na poštovnom, ako spôsob doručenia vyberte: Všetky predmety v 1 Boxu


Môžem mať istotu, že mi nepošlete prázdny balík?

K naší činnosti přistupujeme profesionálně a poctivě, dělat radost jiným nás opravdu baví. Zaručujeme vám, že vás obsah LuckyBox opravdu dostane!


Ako zabezpečím, aby som dostal/a predmety vhodné pre mňa?

Abychom mohli LuckyBox sestavit speciálně pro vás, nebo pro osobu, které Box darujete, stačí v kolonce pod Vámi zvoleným Boxem vybrat věk osoby a napsat její záliby a koníčky, zbytek nechte na nás.


Zadal/a jsem špatný Variabilní symbol při platbě Bankovním převodem

Pokud jste při bankovním převodu zapomněli zadat variabilní symbol (číslo vaší objednávky), nebo byl zadán špatně, informujte nás o tom na info@luckybox.cz


Přišel mi poškozený Balík

V případě, že Vám bude doručený poškozený balík, vezměte, prosím, v úvahu, že za to nemůžeme my, ale dopravce. Pokud bude u poškozeného balíku zjevné, že je obsah taktéž poškozený, balík nepřebírejte.


Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky

E-mail o potvrzení objednávky je odesílán automaticky. V případě, že Vám nebyl doručen, zkontrolujte, prosím, složku Spam. Pokud nebude ve spamu, je nejpravděpodobnější, že jste e-mail nezadali správně.


V Balíku není faktura

Fakturu zasíláme v elektronické podobě do 48. hodin od objednání na váš e-mail. V případě, že jí nemůžete najít, podívejte se, prosím, do složky Spam.


Objednal/a jsem více LuckyBoxů, ale přišel pouze jeden

Jelikož se staráme o naše zákazníky a dbáme na životní prostředí, balíme LuckyBoxy o více kusech do jednoho balíku. Máte tak 2x levnější poštovné a my šetříme naše lesy. Zboží v Boxu je rozděleno, takže poznáte, které předměty kam patří, ale kdyby se náhodou předměty promíchaly, s radostí vám poradíme co kam patří. Pokud chete vaše balíčky rozdělit, napište nám, prosím.


Ako LuckyBox reklamovať?

Velice nás mrzí, že nejste s LuckyBoxem spokojeni, bohužel ne vždy se podaří při sestavování balíku vyhovět očekáváním všech zákazníků. Snažíme se v tomto směru každý den zlepšovat, proto i negativní zpráva je pro nás velice přínosná.

Pokud chcete LuckyBox vrátit, informujte nás o tom na e-mail info@luckybox.cz, poté Vám zašleme návod, jak při reklamaci postupovat. Více informací naleznete na https://luckybox.cz/reklamace/