kontakt

Kontakt:

Disciple s.r.o.

IČ: 08918449
Tupolevova 713, 19900 Praha
email: info@luckybox.cz

Máte dotaz? Napište nám 😊

    HLEDÁTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ? NALEZNETE HO NÍŽE!

    ČASTO KLADENÉ DOTAZY

    Kdy mi bude LuckyBox doručen?

    LuckyBox Vám doručíme od 1 do 5 pracovních dnů od objednání / uhrazení objednávky.


    Když objednám více Boxů, zabalíte je každý do krabice zvlášť?

    Pokud si přejete zabalit každý LuckyBox zvlášť, rádi to uděláme! Bohužel se ale neobejdeme bez vyšších nákladů na poštovné a balné. Jestli si přejete zaslat tajemné předměty z více Boxů v jedné krabici a ušetřit tak na poštovném, jako způsob doručení vyberte: Všechny předměty v 1 Boxu


    Můžu mít jistotu, že mi nepošlete prázdný balík?

    K naší činnosti přistupujeme profesionálně a poctivě, dělat radost jiným nás opravdu baví. Zaručujeme vám, že vás obsah LuckyBox opravdu dostane!


    Jak zajistím, abych dostal/a předměty vhodné pro mě?

    Abychom mohli LuckyBox sestavit speciálně pro vás, nebo pro osobu, které Box darujete, stačí v kolonce pod Vámi zvoleným Boxem vybrat věk osoby a napsat její záliby a koníčky, zbytek nechte na nás.


    Zadal/a jsem špatný Variabilní symbol při platbě Bankovním převodem

    Pokud jste při bankovním převodu zapomněli zadat variabilní symbol (číslo vaší objednávky), nebo byl zadán špatně, informujte nás o tom na info@luckybox.cz


    Přišel mi poškozený Balík

    V případě, že Vám bude doručený poškozený balík, vezměte, prosím, v úvahu, že za to nemůžeme my, ale dopravce. Pokud bude u poškozeného balíku zjevné, že je obsah taktéž poškozený, balík nepřebírejte.


    Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky

    E-mail o potvrzení objednávky je odesílán automaticky. V případě, že Vám nebyl doručen, zkontrolujte, prosím, složku Spam. Pokud nebude ve spamu, je nejpravděpodobnější, že jste e-mail nezadali správně.


    V Balíku není faktura

    Fakturu zasíláme v elektronické podobě do 48. hodin od objednání na váš e-mail. V případě, že jí nemůžete najít, podívejte se, prosím, do složky Spam.


    Jak LuckyBox reklamovat?

    Velice nás mrzí, že nejste s LuckyBoxem spokojeni, bohužel ne vždy se podaří při sestavování balíku vyhovět očekáváním všech zákazníků. Snažíme se v tomto směru každý den zlepšovat, proto i negativní zpráva je pro nás velice přínosná.

    Pokud chcete LuckyBox vrátit, informujte nás o tom na e-mail info@luckybox.cz, poté Vám zašleme návod, jak při reklamaci postupovat. Více informací naleznete na https://luckybox.cz/reklamace/