často kladené dotazy

Kdy mi bude LuckyBox doručen?

Balíček Vám doručíme od 1 do 5 pracovních dnů od objednání / uhrazení objednávky.


Můžu mít jistotu, že mi nepošlete prázdný balík?

K naší činnosti přistupujeme profesionálně a poctivě, dělat radost jiným nás opravdu baví. Zaručujeme vám, že vás obsah LuckyBox opravdu dostane!


Jak zajistím, abych dostal/a předměty vhodné pro mě?

Abychom mohli LuckyBox sestavit speciálně pro vás, nebo pro osobu, které Box darujete, stačí v pokladně obchodu uvést pro koho LuckyBox je, nebo jeho zájmy.


Zadal/a jsem špatný Variabilní symbol při platbě Bankovním převodem

Pokud jste při bankovním převodu zapomněli zadat variabilní symbol (číslo vaší objednávky), nebo byl zadán špatně, informujte nás o tom na info@luckybox.cz


Přišel mi poškozený Balík

V případě, že Vám bude doručený poškozený balík, vezměte, prosím, v úvahu, že za to nemůžeme my, ale dopravce. Pokud bude u poškozeného balíku zjevné, že je obsah taktéž poškozený, balík nepřebírejte.


Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky

E-mail o potvrzení objednávky je odesílán automaticky. V případě, že Vám nebyl doručen, zkontrolujte, prosím, složku Spam. Pokud nebude ve spamu, je nejpravděpodobnější, že jste e-mail nezadali správně.


V Balíku není faktura

Fakturu zasíláme v elektronické podobě do 48. hodin od objednání na váš e-mail. V případě, že jí nemůžete najít, podívejte se, prosím, do složky Spam.


Objednal/a jsem více LuckyBoxů, ale přišel pouze jeden

Jelikož se staráme o naše zákazníky a dbáme na životní prostředí, balíme LuckyBoxy o více kusech do jednoho balíku. Máte tak 2x levnější poštovné a my šetříme naše lesy. Zboží v Boxu je rozděleno, takže poznáte, které předměty kam patří, ale kdyby se náhodou předměty promíchaly, s radostí vám poradíme co kam patří. Pokud chete vaše balíčky rozdělit, napište nám, prosím.


Jak LuckyBox reklamovat?

Velice nás mrzí, že nejste s LuckyBoxem spokojeni, bohužel ne vždy se podaří při sestavování balíku vyhovět očekáváním všech zákazníků. Snažíme se v tomto směru každý den zlepšovat, proto i negativní zpráva je pro nás velice přínosná.

Pokud chcete LuckyBox vrátit, informujte nás o tom na e-mail info@luckybox.cz, poté Vám zašleme návod, jak při reklamaci postupovat. Více informací naleznete na https://luckybox.cz/reklamace/