často kladené dotazy

Kdy mi bude LuckyBox doručen?

LuckyBox Vám doručíme od 1 do 5 pracovních dnů od objednání / uhrazení objednávky.


Když objednám více Boxů, zabalíte je každý do krabice zvlášť?

Pokud si přejete zabalit každý LuckyBox zvlášť, rádi to uděláme! Bohužel se ale neobejdeme bez vyšších nákladů na poštovné a balné. Jestli si přejete zaslat tajemné předměty z více Boxů v jedné krabici a ušetřit tak na poštovném, jako způsob doručení vyberte: Všechny předměty v 1 Boxu


Můžu mít jistotu, že mi nepošlete prázdný balík?

K naší činnosti přistupujeme profesionálně a poctivě, dělat radost jiným nás opravdu baví. Zaručujeme vám, že vás obsah LuckyBox opravdu dostane!


Jak zajistím, abych dostal/a předměty vhodné pro mě?

Abychom mohli LuckyBox sestavit speciálně pro vás, nebo pro osobu, které Box darujete, stačí v kolonce pod Vámi zvoleným Boxem vybrat věk osoby a napsat její záliby a koníčky, zbytek nechte na nás.


Zadal/a jsem špatný Variabilní symbol při platbě Bankovním převodem

Pokud jste při bankovním převodu zapomněli zadat variabilní symbol (číslo vaší objednávky), nebo byl zadán špatně, informujte nás o tom na info@luckybox.cz


Přišel mi poškozený Balík

V případě, že Vám bude doručený poškozený balík, vezměte, prosím, v úvahu, že za to nemůžeme my, ale dopravce. Pokud bude u poškozeného balíku zjevné, že je obsah taktéž poškozený, balík nepřebírejte.


Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky

E-mail o potvrzení objednávky je odesílán automaticky. V případě, že Vám nebyl doručen, zkontrolujte, prosím, složku Spam. Pokud nebude ve spamu, je nejpravděpodobnější, že jste e-mail nezadali správně.


V Balíku není faktura

Fakturu zasíláme v elektronické podobě do 48. hodin od objednání na váš e-mail. V případě, že jí nemůžete najít, podívejte se, prosím, do složky Spam.


Objednal/a jsem více LuckyBoxů, ale přišel pouze jeden

Jelikož se staráme o naše zákazníky a dbáme na životní prostředí, balíme LuckyBoxy o více kusech do jednoho balíku. Máte tak 2x levnější poštovné a my šetříme naše lesy. Zboží v Boxu je rozděleno, takže poznáte, které předměty kam patří, ale kdyby se náhodou předměty promíchaly, s radostí vám poradíme co kam patří. Pokud chete vaše balíčky rozdělit, napište nám, prosím.


Jak LuckyBox reklamovat?

Velice nás mrzí, že nejste s LuckyBoxem spokojeni, bohužel ne vždy se podaří při sestavování balíku vyhovět očekáváním všech zákazníků. Snažíme se v tomto směru každý den zlepšovat, proto i negativní zpráva je pro nás velice přínosná.

Pokud chcete LuckyBox vrátit, informujte nás o tom na e-mail info@luckybox.cz, poté Vám zašleme návod, jak při reklamaci postupovat. Více informací naleznete na https://luckybox.cz/reklamace/